۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 1297
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
مهدی بهره‌مند به عنوان معاون فرهنگی و ارتباطی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی منصوب شد

مهدی بهره‌مند به عنوان معاون فرهنگی و ارتباطی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی منصوب شد

مهدی بهره‌مند از مدیران خوشنام حوزه فرهنگ و هنر و فعالان رسانه شهر می‌باشد و پیش از این، مسئولیت‌هایی چون مدیریت ارتباطات شهرداری و شورای شهر و مدیر فرهنگسرای شورا را در کارنامه کاری خود دارد.

 

طی حکمی، مهدی بهره‌مند به سمت معاونت فرهنگی و ارتباطاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سیرجان منصوب شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، با توجه به ضرورت مشارکت و تعامل شهروندان و نهادهای مرتبط در امور ایمنی مدیریت شهری و جایگاه ویژه این نهاد مهم شهرداری، و همچنین آگاهی بخشی و ارتباط با همشهریان، این معاونت حسب دستور شهردار با حضور مهدی بهره‌مند احیا می‌شود.
لذا نظر به تخصص، تعهد و بنیه‌ی علمی نامبرده، در جهت پیشبرد اهداف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سیرجان و اشاعه‌ی فرهنگ شهروندی در حوزه فعالیت‌های این سازمان، وی برای تصدی سمت جدید معرفی شده است.

شایان ذکر است مهدی بهره‌مند از مدیران خوشنام حوزه فرهنگ و هنر و فعالان رسانه شهر می‌باشد و پیش از این، مسئولیت‌هایی چون مدیریت ارتباطات شهرداری و شورای شهر و مدیر فرهنگسرای شورا را در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*