۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » ورزشی
  • شناسه : 2598
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۶
مدیرعامل سابق باشگاه گل گهر با قید وثیقه از زندان آزاد شد
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد:

مدیرعامل سابق باشگاه گل گهر با قید وثیقه از زندان آزاد شد

این قصه هنوز سر دراز دارد

پس از افشای فساد گسترده در فوتبال ایران و مطرح شدن نام مس رفسنجان در یکی از مهمترین پرونده های فساد تاریخ فوتبال کشور ،بارها در رسانه ها نام یک باشگاه دیگر هم در لفافه با بهره گیری از عنوان یک باشگاه صنعتی معدنی و هم استانی مس رفسنجان ذکر می شد تا اینکه دیروز سخنگوی قوه قضاییه با افشای نام باشگاه گل گهر پرده از این ماجرا برداشت تا شوک دیگری به فوتبال کشور وارد شود و نام سیرجان این بار با فساد در فوتبال بر سر زبان ها بیفتد.

سخنگوی قوه قضاییه در این اظهارات تکان دهنده از بازداشت مدیر عامل سابق باشگاه گل گهر سخن گفته و اشاره کرده که او فعلا با قید وثیقه از زندان آزاد شده است.

با توجه به اخباری که به گوش می رسد به نظر می رسد این قصه هنوز سر دراز دارد و به زودی ابعاد تازه تر و البته شگرف تری پیدا خواهد کرد.

نکته قابل تامل اینکه در حالی که این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور داشته اما هنوز برخی رسانه های سیرجان که نور چشمی های باشگاه گل گهر هستند و همین چندی پیش نیز به صورت گزینشی به بزم و دور همی باشگاه گل گهر تحت عنوان نشستی با [به اصطلاح] ورزشی نویسان دعوت و با هدایایی رهسپار شده بودند با عافیت طلبی چون کبک سر خود را در برف فرو برده و از واکنش رسانه ای به این موضوع پرهیز نموده اند.

بد نیست مردم سیرجان در چنین بزنگاه هایی بیشتر با ماهیت رسانه هایی که صرفا با ژست روشنفکری خود را نماینده افکار عمومی معرفی می کنند آشنا شوند،رسانه هایی که از دیروز زبان به کام گرفته اند و به جای عمل به رسالت حرفه ای خود مشغول انتشار آگهی های تبلیغاتی هستند.

#رسانه #باشگاه_گل_گهر #سیرجان
#دیدبان_خبر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*