۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » ورزشی
  • شناسه : 2566
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۳۰
قهرمانی گهر روش در مسابقات کارگری شطرنج استان

قهرمانی گهر روش در مسابقات کارگری شطرنج استان

این مسابقات به مدت ۲ روز و به میزبانی جهان فولاد برگزار شد

پایان مسابقات تیمی کارگران استان کرمان؛
قهرمانی تیم گهرروش

به گزارش روابط عمومی انجمن شطرنج کارگری استان کرمان مسابقات تیمی قهرمانی شرکتها و نهادهای دولتی و غیردولتی شهرهای مختلف استان کرمان درتاريخهای ٢٠و٢١تيرماه ١٤٠٣به مدت دو روز به میزبانی شرکت جهان فولاد سیرجان در سالن ورزشی شهید فیاض بخش اين شهربرگزار گرديد .در پایان این دوره از رقابتها که در هفت دور به روش سوییسی با شرکت ۷۱ شطرنجباز در قالب
پانزده تیم از شرکتها و نهادهای کارگری شهرهای سراسر استان کرمان برگزار شد تیم گهرروش (ب) با کسب ۱۱ امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی مسابقات ، جواز حضور در مسابقات کارگری کشور درمردادماه سال جاري راكه به میزبانی سیرجان برگزار خواهد شد به دست آورد و پس از آن تیمهای فولاد زرند ایرانیان (الف) و مس سرچشمه هر دو باکسب امتیاز تیمی ۱۰ و با احتساب امتیاز انفرادی به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند. ترکیب تیم گهرروش (ب) (قهرمان مسابقات )را در این دوره از مسابقات به ترتیب میزهای پنجگانه شایان غفاری، احمد عليدادپور،نادر شهابی نژاد ، مصطفی پورخسروانی و مجتبی عسکرپور به سرپرستی سید امین ناصرعلوی تشکیل می دادند.
ضمن اینکه در بخش انفرادی قهرمانی میزهای پنجگانه را به ترتیب در میز اول مصطفی فیروزی از تیم مس دره آلو ، در میز دوم محمدصادق شاه حسینی از تیم مس شهربابک (الف) ، در میز سوم علی علیزاده از تیم فولاد زرند ایرانیان (الف) ، میز چهارم حسین فضائلی از تيم فولاد زرند ایرانیان (الف) و در میز پنجم علی عطاءالهي از تیم مس شهربابک (ب) با کسب بیشترین امتیاز بین رقبا کسب نمودند. این دوره از مسابقات به سرداوری غلامرضا خواجویی نژاد با همکاری داوران فائزه نصرت آبادی و مریم اسکندر پور و با مسوولیت سعید فیروز آبادی و به سرپرستی حمید عزت آبادی پور، رییس انجمن شطرنج کارگری استان، برگزار گرديد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*