۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » صنعت و معدن
  • شناسه : 2496
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
عیدی ناقابل گل‌گهر به مردم سیرجان/لباسی نو بر تن شهر

عیدی ناقابل گل‌گهر به مردم سیرجان/لباسی نو بر تن شهر

برای اولین بار توسط شرکت‌های منطقه گل‌گهر و از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی، حدود ۵۰ درصد از خیابان‌های اصلی و معابر مورد نیاز سیرجان آسفالت شد، تا قدمی مهم در راه رفع یکی از دغدغه‌های همیشگی شهروندان سیرجانی برداشته شود.

اسفندماه سال گذشته و طی تفاهم‌نامه‌ای که بین مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل گروه گل‌گهر و شهردار سیرجان منعقد شد، گل‌گهر و شرکت‌های بزرگ منطقه گل‌گهر، متعهد شدند؛ نزدیک به پنجاه درصد از خیابان‌های اصلی و معابر شهر سیرجان که توسط شهرداری از قبل اعلام نیاز شده بود را جدول‌گذاری و آسفالت کنند.
گفتنی است؛ در این پروژه بزرگ که در سال ١۴٠٢ شروع و در شهریورماه ١۴٠٣ به اتمام خواهد رسید، در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری، ٢۶۵٠٠ متر از خیابان‌های اصلی و معابر سیرجان (معادل ۳۴۰۰۰۰ متر مربع، ۴۵٠٠٠ تن آسفالت و ۹۲۰۰ متر جدول‌گذاری) با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در پروسه بهسازی قرار گرفته است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*