۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » اقتصادی
  • شناسه : 2601
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۱
سایه سنگین سیاست بر عزل و نصب های اخیر در سیرجان

سایه سنگین سیاست بر عزل و نصب های اخیر در سیرجان

روئسای عمده اتحادیه های ادغام شده که با این اتفاق حذف و کنار گذاشته می شوند با ستاد کاندید پیروز انتخابات ریاست جمهوری همکاری داشته اند

🔺با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری در سیرجان، شهری که رای اکثریت مردم آن به پزشکیان مایه آبروی استان گردید، حواشی عجیب عزل و نصب هایی که انتظار می رفت مطابق تصمیمات بالادستی من جمله دستورات اخیر و مهم رییس جمهور منتخب و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مبنی بر جلوگیری از هرگونه تغییرات مدیریتی و ساختاری،متوقف گردد اما در کمال تعجب به نظر می رسد این رویه به صورت سریالی و سازمان یافته ادامه دارد.

🔺جاییکه بلافاصله پس از انتخابات،با توجیهات محیر العقول رییس اصولگرای دانشکده علوم پزشکی شاهد عزل دکتر نصرالله پور معاون این دانشکده و از فعالان ستاد پزشکیان بودیم و به تازگی نیز ریاست اداره صمت با برگزاری کمیسیون نظارت جهت ادغام چندین اتحادیه‌ با اتخاذ تصمیماتی خلق الساعه و غیر کارشناسی چندین اتحادیه بزرگ را در اتحادیه هایی که اعضای کمتری داشته و شگفتی آور تر اینکه حتی در مواردی سنخیت کاری نیز با یکدیگر ندارند صدای اعتراض اتحادیه ها و اتاق اصناف شهرستان را در آورده تا با تجمع آنها جلوی فرمانداری و نامه اعتراضی اتاق اصناف مبنی بر تقاضای لغو مصوبات مربوطه،حواشی جدیدی،دامن گیر فرماندار شهرستان به عنوان مدیریت ارشد دستگاه های اجرایی شهرستان شود.

🔺نگاهی گذرا به این به اصطلاح نبوغ و خلاقیت ریاست اداره صمت و اعضایی که او را همراهی کرده اند من جمله یکی از معاونین فرماندار!! به روشنی نمایانگر این موضوع است که روئسای عمده اتحادیه های ادغام شده که با این اتفاق حذف و کنار گذاشته می شوند با ستاد کاندید پیروز انتخابات ریاست جمهوری همکاری داشته اند ‌‌تا بر شائبه‌ی وجود برخی تحرکات سیاسی بیافزاید.

🔺اما آنچه که مشخصا در این رابطه واقعیت ماجرا را تلخ تر می کند،اتخاذ چنین تصمیماتی (حتی با فرض سیاسی نبودن آنها) با نادیده انگاشتن دستورات سرپرست نهاد ریاست جمهوری و رییس جمهور منتخب می باشد آنهم درست در جایی که معاون فرماندار به عنوان یکی از اعضای موثر در این کمیسیون حضور و نقش آفرینی جدی ای داشته است، فردی که نامش به عنوان یکی از گزینه های تصدی فرمانداری در دولت پزشکیان هم به میان آمده تا حداقل با این رویکرد از همین الان موضع گیری و مرز ایشان با دولت چهاردهم مشخص گردد.

🔺در این رابطه انتظار می رود فرماندار محترم شهرستان، بر اساس اختیارات و مسئولیتی که در اجرای قوانین دارد با ورود مقتدرانه، ضمن سیاست زدایی از چنین رویه هایی و توقف هرگونه تغییرات ساختاری تا استقرار دولت چهاردهم از لطمات بیشتر به جایگاه و شانیت نمایندگی دولت در شهرستان ممانعت و حراست نمایند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*