۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 2582
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۶
دستگیری ۳۳ خرده فروش مواد مخدر در سیرجان

دستگیری ۳۳ خرده فروش مواد مخدر در سیرجان

برخورد قاطع و مستمر با خرده فروشان مواد مخدر و دیگر مخلان آرامش و امنیت شهروندان با اقتدار کامل انجام می‌شود.

دستگیری ۳۳ خرده فروش و پلمپ ۶ محل توزیع مواد مخدر در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای مرحله هشتم طرح آرامش در شهر با دستگیری ۳۳ خرده فروش و پلمپ ۶ محل توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت: مرحله هشتم طرح آرامش در شهر با رویکرد پیشگیری از جرائم و جمع آوری معتادین پرخطر و ارتقا امنیت تفرجگاه ها به مدت دو روز در نقاط مختلف شهرستان سیرجان و شهر های پاریز. ، بلورد ،نجف شهر ،زیداباد ، خواجو شهر و هماشهر اجرا شد.

وی اظهار داشت : در این طرح ۳۳ خرده فروش مواد مخدر یک قاچاقچی عمده مواد مخدر و همچنین ۴۳ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر و علاوه بر کشف مواد مخدر سنتی و صنعتی ۴ منزل و ۲ مغازه پلمپ و همچنین ۲ دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و معتادان متجاهر به مراکز درمانی برای ترک اعتیاد منتقل شدند خاطرنشان کرد :برخورد قاطع و مستمر با خرده فروشان مواد مخدر و دیگر مخلان آرامش و امنیت شهروندان با اقتدار کامل انجام می‌شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*