۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » صنعت و معدن
  • شناسه : 2665
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
بازگشت مدیرعامل اسبق گل گهر،مطالبه کارگران معترض در چادرملو
اعتصاب کارگری در چادرملو

بازگشت مدیرعامل اسبق گل گهر،مطالبه کارگران معترض در چادرملو

از مهندس تقی زاده به عنوان یکی از ماندگارترین چهره های معدنی و صنعتی ایران نام برده می شود

به گزارش دیدبان خبر اخیرا در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که یکی از شرکت های بزرگ معدنی ایران به شمار می آید اعتصابات کارگری در این مجموعه به شکل جالب توجهی با مطالبه بازگشت مدیرعامل سابق این شرکت همراه شده است.

تصاویر منتشر شده از این اعتراضات حضور کارگران را در حالی نشان می دهد که همگی با در دست داشتن تصویر مهندس تقی زاده خواهان حضور و بازگشت وی به عرصه مدیریتی این شرکت معدنی و صنعتی هستند که در نوع خود تاییدی است بر توانمندی های مدیریتی ناصر تقی زاده که طی دو دوره در سالهای ۸۰ تا ۸۴ و ۹۴ تا ۹۸ نیز سابقه حضور در راس شرکت گل گهر را در کارنامه پربار خود دارد ،سالهایی که با مدیریت شایسته او یکی از پر افتخار ترین دوره های تاریخ مدیریت گل گهر رقم خورد تا جایی که هنوز فعالان اقتصادی و صنعت و معدن به عنوان ادوار طلایی گل گهر از آن یاد می کنند.

تقی زاده که از بنیانگذاران طرح های توسعه ای فاز اول گل گهر و از مدیران شناخته شده عرصه صنعت و معدن می باشد بواسطه داشتن نگاه توسعه ای و زیر ساختی از او به عنوان یکی از ماندگارترین چهره های معدنی و صنعتی ایران نام برده می شود.

گفتنی است ناصر تقی زاده از جمله مدیرانی بود که در دوره طلایی مدیریت خود بر گل گهر بدون به راه انداختن هیاهوی تبلیغاتی بسیار فراتر از انتظار در حوزه مسئولیت های اجتماعی عمل نمود که ساخت بیمارستان تخصصی گل گهر،ساخت مجموعه ورزشی بزرگ گل گهر در سیرجان؛ابر پروژه راه اهن سیرجان-کرمان،اجرای پروژه مهم فاضلاب سیرجان،برنامه ریزی و حمایت از تیم فوتبال گل گهر که موفقیت حضور در لیگ برتر را به دست آورد و بهسازی و راه اندازی مجدد تنها سینمای شهر تنها گوشه ای از خدمات ارزشمند اوست که تا همیشه برای سیرجانی ها به یادگار خواهد ماند.

#چادرملو #گل_گهر #معدن #اقتصاد #ناصر_تقی_زاده
#صنعت_و_معدن #دیدبان_خبر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*