۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 2639
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۷
امکان گفتگوی شهردار با همشهریان سیرجانی فراهم شد
برای اولین بار در تاریخ سیرجان؛

امکان گفتگوی شهردار با همشهریان سیرجانی فراهم شد

با این اقدام وجه تمایز مسئولان پاسخگو با مسئولانی که پاسخگویی را قربانی عافیت طلبی می کنند بیش از پیش نمایان می شود

به گزارش دیدبان خبر در اقدامی قابل تحسین از شهردار سیرجان برای اولین بار در تاریخ تأسیس شهرداری سیرجان، امکان ارتباط و گفتگوی بی واسطه شهروندان با وی از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ میسر گردید.

با این اتفاق حالا شهروندان سیرجانی که طی سالهای اخیر با حضور علی اکبر کریمی پور شاهد تحولات ساختاری قابل توجه و ملموسی در عرصه مدیریت شهری هستند امکان گفتگوی تلفنی و بی واسطه با شهردار را نیز برای طرح مشکلات شهری پیدا کرده اند تا وجه تمایز مسئولانی این چنین پاسخگو که خود را از مردم جدا نمی دانند با مسئولانی که پاسخگویی را قربانی عافیت طلبی می کنند بیش از پیش نمایان شود.

طبق اطلاعیه شهرداری که به منظور اطلاع رسانی مناسب تر به همشهریان در نقاط شهر نصب شده است شهروندان سیرجانی از این پس می توانند دوشنبه ها (حتی اگر تعطیل رسمی باشد) از ساعت ۱۴ الی ۱۶ مستقیما از طریق تماس با شماره ۱۳۷ مشکلات شهری را با شهردار شهرشان مطرح و بازگو نمایند،همچنین همشهریان می توانند در همین رابطه عکس ها،ویدیوها و پیام های خود را در فضای مجازی از طریق شماره ۰۹۰۰۹۷۷۰۱۳۷ با شهردار سیرجان در میان بگذارند.

ناگفته نماند این اقدام مبتکرانه در حالی محقق شده است که تاکنون نیز، امکان ملاقات حضوری همشهریان با شهردار سیرجان در روزهای یکشنبه در شهرداری منطقه ۱ و سه شنبه در شهرداری منطقه ۲ از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح فراهم بوده است.

#شهرداری_سیرجان#علی_اکبر_کریمی_پور
#سیرجان#دیدبان_خبر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*