۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اقتصادی » صنعت و معدن
  • شناسه : 1621
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
یک سیرجانی به عنوان مدیر تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد مورد تقدیر قرار گرفت
در اجلاس کشوری تعالی در مدیریت استراتژیک با رویکرد جهانی

یک سیرجانی به عنوان مدیر تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد مورد تقدیر قرار گرفت

سعادتمندی مدیریت هلدینگ طلایه داران تجارت با بیش از ده شرکت زیرمجموعه فعال در زمینه های مختلف را عهده دار می باشد

🔹به گزارش دیدبان خبر صبح دیروز همزمان با برگزاری اجلاس کشوری تعالی در مدیریت استراتژیک با رویکرد جهانی،کمپین درخشان رهبران و مدیران تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور نیز با حضور معاون وزیر دفاع،جمعی از نخبگان، کارآفرینان و مدیران ارشد دانشگاه ها در سالن همایش های صدا و سیما برگزار گردید و به مدیران برگزیده تندیس زرین و بلورین اهدا گردید.

🔹در این بین از دکتر علیرضا سعادتمندی(همشهری سیرجانی)که مدیریت هلدینگ طلایه داران تجارت با بیش از ده شرکت زیرمجموعه فعال در زمینه های مختلف را عهده دار می باشد و در زمینه حمایت از نخبگان فعالیت های قابل توجهی را انجام داده اند، به عنوان یکی از مدیران تاثیر گذار در صنعت و اقتصاد کشور تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است علیرضا سعادتمندی سوابقی همچون معاونت برنامه ریزی سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت معدنی، صنعتی، تولیدی و بازرگانی را نیز در کارنامه دارد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*