۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » صنعت و معدن
  • شناسه : 302
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
  • منبع : روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد
کسب رتبه پنجم شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در گروه فلزات اساسی
موفقیت شرکت توعه آهن و فولاد در همایش شرکت های برتر

کسب رتبه پنجم شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در گروه فلزات اساسی

بیست و چهارمین همایش شرکت های برتر IMI١٠٠ امروز در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر توانست با ارتقاء ۱۲ پله ای؛ رتبه ۴۰ را در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران از آن خود کند. به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل […]

بیست و چهارمین همایش شرکت های برتر IMI١٠٠ امروز در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر توانست با ارتقاء ۱۲ پله ای؛ رتبه ۴۰ را در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر؛ این رتبه بندی هر ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی کشور انجام می‌شود و طی آن ۱۰۰ شرکت برتر کشور که در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند معرفی می شوند. کسب این رتبه در حالی است که سال گذشته، این شرکت در جایگاه ۵۲ قرار گرفته بود. رتبه بندی مذکور از نظر بهره وری و بر اساس شاخص‌های ارزیابی ۳۲ گانه از جمله تولید و فروش، توجه به مسئولیت اجتماعی، حرکت به سمت اقتصاد سبز و… انجام شد.

همچنین، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر توانست جایگاه پنجم در گروه فلزات اساسی و جایگاه سوم شرکت های برتر بورس کالا را نیز به خود اختصاص ده

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*