۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 882
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کرونا در سیرجان صعودی شد
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اعلام کرد:

کرونا در سیرجان صعودی شد

توصیه تمام کارشناسان بهداشتی، تکمیل هر چه سریعتر برنامه واکسیناسیون است تا ایمنی جمعی جامعه

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان؛ مجموع آمار مبتلایان به کرونا در هفته گذشته ۷ نفر اعلام شد در حالی که فقط طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان ۶ نفر بوده است.

اوج گیری مجدد کرونا، در ابتدا به صورت افزایش تعداد بیماران خود را نشان می‌دهد و سپس تعداد بیماران بد حال زیاد می‌شود و در نهایت با افزایش مرگ و میر مواجه خواهیم بود. به همین دلیل باید در مرحله اولیه افزایش تعداد بیماران، جلوی خیز این بیماری گرفته شود.

رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان ضروری است در حالی که امروز رعایت‌ها به نسبت گذشته کم شده و همین موضوع باعث بالا رفتن آمار مبتلایان شده و آمار جهانی نیز حاکی از این موضوع است.

توصیه تمام کارشناسان بهداشتی، تکمیل هر چه سریعتر برنامه واکسیناسیون است تا ایمنی جمعی جامعه با افت مواجه نشود و با رعایت پروتکل‌ها بتوانیم از افزایش آمار مبتلایان به کرونا جلوگیری کنیم. امروزه کارآیی واکسن ها بر همگان عیان شده و نیازی به اثبات این مهم نیست. بنابراین باید با احساس مسوولیت اجتماعی، خود را نسبت به سرنوشت سلامتی افراد و جامعه بی تفاوت نشان ندهیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*