۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 701
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
پاسخ استاندار به ایثارگران سیرجان چه خواهد بود؟
درخواست جمع کثیری از ایثارگران سیرجانی برای معرفی دکتر فریدونی به عنوان فرماندار

پاسخ استاندار به ایثارگران سیرجان چه خواهد بود؟

این بیانیه حمایتی به امضای بیش از ۴۰۰ تن از اعضای جامعه ایثارگران سیرجان رسیده است

🔹به گزارش دیدبان خبر به نقل از یک منبع آگاه،جمع قابل توجهی از جامعه ایثارگران سیرجان با ارسال درخواستی به استاندار کرمان،خواستار انتصاب مصطفی فریدونی فرزند شهید فریدونی به عنوان فرماندار سیرجان شدند.

🔹این بیانیه حمایتی که به امضای بیش از ۴۰۰ تن از اعضای جامعه ایثارگران سیرجان ( خانواده معظم شهدا،جانبازان و آزادگان) از جمله چهره های شاخصی چون چندین نفر از والدین سرداران شهید و تنها زن جانباز دفاع مقدس در استان کرمان(والده مکرمه شهید بختیاری) رسیده است به تازگی و پس از انتصاب فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان به دفتر وی ارسال شده است.

🔹در بخشی از این بیانییه آمده است: ….از آنجایی که اخیراً نام آقای مصطفی فریدونی یادگار معزز شهید بزرگوار شهید مهدی فریدونی به عنوان یکی از گزینه های جدی در رسانه ها و جامعه مطرح شده که مورد استقبال مردم و نیروهای انقلابی قرار گرفته است،با عنایت به اینکه ایشان، جوانی با انگیزه، دارای روحیه ای جهادی،فساد ستیز و مشی اعتدالی، شخصیتی محبوب و مردمی و از نیروهای همسو و همفکر با دولت مردمی و جریان انقلابی به شمار می آیند و از سویی با تکیه بر سوابق و کسب تجارب ارزنده و مرتبط کاری در سطوح بالای مجموعه وزارت کشور، به عنوان یک مدیر بومی، شناخت کافی ای از مسائل و مشکلات کلان شهرستان دارند، از جنابعالی در خواست می نماییم که در خصوص معرفی آقای فریدونی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان سیرجان،عنایت و بذل توجه بفرمایید تا انشاالله مردم شهرستان سیرجان بتوانند از تجارب و خدمات این مدیر جوان،ولایتمدار و انقلابی در این مسئولیت مهم بهره مند گردند.

🔹گفتنی است،طبق اخبار رسیده در همین رابطه اخیراً، تعدادی از فرزندان شهدا نیز در دیداری با استاندار، ضمن اشاره به سوابق و تجربه‌ی مرتبط فریدونی در وزارت کشور بر جوانگرایی و استفاده از مدیران انقلابی و کارآمد تاکید کردند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*