۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » ورزشی
  • شناسه : 1283
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
نونهالان حجت‌آباد قهرمان فوتسال استان شدند
افتخارآفرینی استعدادهای سیرجانی

نونهالان حجت‌آباد قهرمان فوتسال استان شدند

رقابت‌های مذکور با حضور ۲۴ تیم از سراسر استان از جمله تیم شهید عربی حجت‌آباد، در ۴ گروه منطقه‌ای آغاز شد که در نهایت از هر منطقه ۲ تیم به دور حذفی صعود کردند.

⚽تیم فوتسال شهید عربی حجت‌آباد سیرجان موفق شد با غلبه بر نماینده جیرفت، قهرمان رقابت‌های فوتسال نونهالان استان کرمان شود.

⚽به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان به نقل از دبیر هیات فوتبال این شهرستان، رقابت‌های مذکور با حضور ۲۴ تیم از سراسر استان از جمله تیم شهید عربی حجت‌آباد، در ۴ گروه منطقه‌ای آغاز شد که در نهایت از هر منطقه ۲ تیم به دور حذفی صعود کردند.

⚽در رقابت‌های حذفی نیز که به صورت رفت و برگشت انجام پذیرفت، فوتسالیست‌های حجت‌آبادی با غلبه بر تمام حریفان، در دیدار فینال به مصاف تیم ثامن جیرفت رفتند و با پیروزی ۳ بر ۱ در برابر این تیم، قهرمان رقابت‌های فوتسال نونهالان استان نام گرفتند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*