۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 787
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۲۷
لزوم ایجاد سیستم واحد مدیریت شهری
در دیدار مشترک شهردار،سرپرست فرمانداری و اعضای شورای شهر مطرح شد

لزوم ایجاد سیستم واحد مدیریت شهری

شهردار با اشاره به این‌که رفع برخی از معضلات شهر نیاز به هماهنگ‌سازی میان دستگاه‌های مختلف در بُعد شهر و حتی شهرستان دارد، خواستار ایجاد هم‌افزایی و تعاملات بیشتر از طریق فرمانداری به عنوان عالی‌ترین نهاد دولتی شهرستان شد‌.

در جلسه مشترک سرپرست فرمانداری، اعضای شورا و شهردار سیرجان مطرح شد

لزوم ایجاد سیستم واحد مدیریت شهری

روز گذشته سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با حضور در صحن جلسه علنی شورای اسلامی شهر با شهردار و اعضای شورا به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، در این جلسه ابتدا سرپرست فرمانداری طی سخنانی با اشاره به لزوم استفاده از راهکارها و برنامه‌های علمی در مدیریت شهری، از مجموعه شهرداری و شورا خواست تا برنامه‌‌های خود را متناسب با امکانات در نظر بگیرند تا قابلیت اجرایی داشته باشد.

همچنین اعضای شورای شهر سیرجان نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر یعقوبی‌پور بر مسند فرمانداری سیرجان، اظهار امیدواری کردند تعاملات فی‌مابین در دوره جدید نیز مانند گذشته ادامه یافته و حتی گسترده‌تر شود.

در ادامه این نشست دکتر کریمی‌پور؛ شهردار سیرجان با ارائه گزارشی کوتاه و کلی از دستاوردهای شهرداری و با تاکید بر شان والای مردم سیرجان، از بودجه‌بندی جهت انجام ۵۳ پروژه با اولویت نظرات و توقعات مردمی خبر داد.

شهردار همچنین با اشاره به این‌که رفع برخی از معضلات شهر نیاز به هماهنگ‌سازی میان دستگاه‌های مختلف در بُعد شهر و حتی شهرستان دارد، خواستار ایجاد هم‌افزایی و تعاملات بیشتر از طریق فرمانداری به عنوان عالی‌ترین نهاد دولتی شهرستان شد‌.

دکتر یعقوبی‌پور نیز با تاکید بر لزوم ایجاد سیستم مدیریت واحد شهری وعده داد از طریق فرمانداری سیرجان اقدامات لازم جهت افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی با شهرداری سیرجان جهت اجرای پروژه‌های مختلف شهری به خصوص در بحث حفاری و آسفالت را پیگیری نماید‌.

شایان ذکر است پس از پایان جلسه مذکور، سرپرست فرمانداری و شهردار سیرجان از سامانه ۱۳۷ شهرداری بازدید به عمل آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*