۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 990
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
شرکت‌های معدنی استان،در انتقال زائران اربعین خلف وعده کردند
انتقاد ایرنا از عدم همکاری شرکتهای بزرگ در ایاب و ذهاب زائرین کربلا

شرکت‌های معدنی استان،در انتقال زائران اربعین خلف وعده کردند

مدیران حاضر در این نشست از خلف وعده گل گهر و مس سرچشمه گلایه کردند

پنجمین نشست ستاد استانی اربعین کرمان امروز(چهارشنبه) در حالی برگزار که مهمترین مباحث آن کمبود وسایل نقلیه برای انتقال زائران به مرزهای غرب کشور، خلف وعده شرکت‌های معدنی مثل گل گهر و مس سرچشمه در این زمینه و شکل گرفتن بازار سیاه عنوان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاد اربعین استان کرمان با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد تا به بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده دستگاه های ذیربط برای ساماندهی و خدمات رسانی به زائران استان کرمان و همچنین زائران داخلی و خارجی که از استان عبور می کنند بپردازد و تصمیم ها برای هماهنگی های نهایی گرفته شود.

هر چند به نظر می رسید با تجارب سال های گذشته و همچنین تشکیل جلسات متعدد ملی و استانی اربعین امسال کمترین چالش را برای اعزام زائران پیاده روی اربعین داشته باشیم اما در فاصله حدود ۱۵ روز باقی مانده به روز اربعین، چالش تکراری اما مهم و حیاتی کمبود وسایل نقلیه بویژه اتوبوس برای جابه جایی زائران کرمان همچنان مشکل زا و پا برجاست.

استانو این درحالی است که طی ماه ها و سال های اخیر نیز انتقادها از این شرکت ها به علت نقض تعهداتشان در میزان کمک در راستای مسئولیت های اجتماعی یا انتقال حساب های بانکی به استان همواره گلایه ها وجود داشته است.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*