۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 1907
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
راه اندازی ۲ واحد مهمانسرای اتاق اصناف سیرجان در مشهد مقدس

راه اندازی ۲ واحد مهمانسرای اتاق اصناف سیرجان در مشهد مقدس

معتقدیم این نوع اقدامات، موجب افزایش انگیزه‌ی پرسنل و کارکنان تلاشگر اتاق و اتحادیه ها در خدمت رسانی به مردم خواهد بود و این امر برای اولین بار است که در استان صورت می گیرد.

رییس اتاق اصناف سیرجان در گفتگو با دیدبان خبر از راه اندازی ۲ واحد مهمانسرای اتاق اصناف سیرجان در شهر مشهد مقدس خبر داد.

مجید محسنی در این باره گفت: به همت هیات رییسه محترم اتاق اصناف سیرجان، به منظور توجه بیشتر به ارتقای سطح امور رفاهی پرسنل محترم اتاق اصناف و اتحادیه ها، ۲ واحد مهمانسرای استیجاری برای این عزیزان در شهر مشهد در نظر گرفته شد تا بتوانند در طول سال با خانواده محترم شان مورد استفاده قرار دهند.

محسنی در ادامه تاکید کرد: معتقدیم این نوع اقدامات، موجب افزایش انگیزه‌ی پرسنل و کارکنان تلاشگر اتاق و اتحادیه ها در خدمت رسانی به مردم خواهد بود و این امر برای اولین بار است که در استان صورت می گیرد.

#اتاق_اصناف_سیرجان
#مجید_محسنی_اتاق_اصناف_سیرجان
#دیدبان_خبر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*