۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 657
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۴۲
حسن پور از گل گهر و مس به وزیر شکایت برد
انتقاد نماینده سیرجان از عدم مشارکت گل گهر و مس در ساخت کنارگذر شرقی سیرجان

حسن پور از گل گهر و مس به وزیر شکایت برد

شهباز حسن پور در این دیدار با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر مشارکت شرکت گل گهر و شرکت ملی مس ایران در خصوص تکمیل و بهره برداری آزاد راه نطنز-سیرجان- بندرعباس حدفاصل کنار گذر شرقی سیرجان گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان هنوز اقدامی صورت نگرفته است

🔹به گزارش دیدبان خبر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده سیرجان،روز شنبه نماینده مردم سیرجان و بردسیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت به محوریت تعهدات صنایع و معادن به مردم در قالب مسئولیت های اجتماعی صنایع و معادن در محل وزارت صمت دیدار نمود.

🔹 شهباز حسن پور در این دیدار با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر مشارکت شرکت گل گهر و شرکت ملی مس ایران در خصوص تکمیل و بهره برداری آزاد راه نطنز-سیرجان- بندرعباس حدفاصل کنار گذر شرقی سیرجان گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان هنوز اقدامی صورت نگرفته است و کنار گذر شرقی سیرجان مشکلات، تصادفات و خسارات جانی و مالی بسیاری برای مردم نجیب سیرجان ایجاد کرده است و لازم است علل و موانع انجام پروژه مذکور بررسی گردد.

🔹وی همچنین افزود: سیرجان به دلیل وجود صنایع بزرگ به شهری مهاجر پذیر با شکاف طبقاتی تبدیل شده است و شکاف طبقاتی بوجود آمده در سیرجان به دلیل برخوردار بودن ۳۰ درصد جمعیت شهری از حقوق بالا و درآمد مکفی و محروم بودن ۷۰ درصد مردم از این مزایا است.

🔹حسن پور در ادامه، به وجود ۱۵ هزار خانوار زیر خط فقر مطلق در سیرجان اشاره کرد و خواستار آن شد هرچه سریعتر این شرایط اصلاح گردد و شرکت های بزرگ منطقه در قالب مسئولیت های اجتماعی بخشی از این عوارض و مشکلات را جبران نمایند.

#سیرجان#شهباز_حسن_پور#گل_گهر
#شرکت_صنایع_ملی_مس_ایران
#دیدبان_خبر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*