۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » ورزشی
  • شناسه : 1411
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
جدال سخت در یونان کوچک
صعود والیبال گل گهر به مرحله پلی آف

جدال سخت در یونان کوچک

گل گهر در مرحله بعد با عقاب نهاجا روبرو خواهد شد.

به گزارش دیدبان خبر،عصر دیروز در چهارچوب هفته پایانی لیگ دسته یک والیبال کشور از سری ب این رقابت ها در جدالی جذاب و نفس گیر دو تیم معدنی چادرملو و گل گهر سیرجان که به ترتیب رتبه اول و دوم جدول را در اختیار داشتند به مصاف هم رفتند.
در این رقابت تماشایی که به میزبانی چادرملو در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برگزار شد چادرملو، صدر نشین این گروه در ست های اول،سوم و چهارم موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۸ بر ۲۶ مهمان خود را شکست دهد و گل گهر تنها در ست دوم بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ موفق شد از حریف قدرتمند خود امتیاز بگیرد تا در مجموع چادرملوی میزبان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز جدال معدنی های لیگ یک والیبال باشد.

گفتنی است علی رغم شکست گل گهر، با توجه به اینکه از هر گروه چهار تیم راهی مرحله پلی آف می شوند،به ترتیب چادرملو،گل گهر،رازین پلیمر و دخانیات به عنوان تیم های اول تا چهارم این گروه راهی دور بعد شدند و گل گهر در مرحله بعد با عقاب نهاجا ( تیم سوم گروه الف ) روبرو خواهد شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*