۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اقتصادی » صنعت و معدن
  • شناسه : 692
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
تولید بالا و کاهش هزینه های تولید از شاخصه های مدیریتی مهندس خلیلی است
تمجید مدیرعامل چادرملو از مدیریت جدید مجتمع گهرزمین

تولید بالا و کاهش هزینه های تولید از شاخصه های مدیریتی مهندس خلیلی است

مهندس ناصر تقی‌زاده با اشاره به خدمات مهندس 'وحید خلیلی' در مجتمع صنعتی چادرملو بیان داشت: تولید با تناژ بالا و کاهش هزینه‌های تولید از شاخصه‌های مدیریت خلیلی در سمت معاون تولید و بهره‌برداری چادرملو بوده است.

✅مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم تکریم و معارفه مدیر مجتمع صنعتی چادرملو گفت: با تلاش کارگران و مدیران، در سال گذشته، چادرملو رکوردهای متعددی را در تولید به‌دست آورد.

▪️’ناصر تقی‌زاده’ افزود: در سال گذشته، چادرملو توانست در بازار بورس بالاترین بازده سرمایه را در کل شرکت‌ها به‌دست آورد.
▪️مهندس ناصر تقی‌زاده که سابقا در ۲ دوره مدیرعاملی گل گهر را نیز برعهده داشته با اشاره به خدمات مهندس ‘وحید خلیلی’ در مجتمع صنعتی چادرملو [که اخیرا به عنوان مدیر مجتمع و معاون بهره برداری گهرزمین منصوب شده است] بیان داشت: تولید با تناژ بالا و کاهش هزینه‌های تولید از شاخصه‌های مدیریت خلیلی در سمت معاون تولید و بهره‌برداری چادرملو بوده است.

▪️در پایان این مراسم، از زحمات مهندس خلیلی تقدیر و مهندس مهدی حسین‌پور به‌عنوان معاون تولید و بهره‌برداری و مدیر مجتمع صنعتی چادرملو معرفی شد.

@Chadormalu_ind

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*