۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1469
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۵۰
تقاطع‌های سیرجان، هوشمند می‌شود

تقاطع‌های سیرجان، هوشمند می‌شود

  شهردار سیرجان در سومین نشست خبری با اصحاب رسانه از راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک در سیرجان خبر داد و ابراز داشت: در آینده نزدیک مشکلات ترافیکی شهر به صورت جامع دیده می‌شود. بعضی موضوعات نمود عینی در شهر ندارد. باتوجه به پیشرفت و توسعه‌ی شهر سیرجان، با تلاش مجموعه‌ی شورا و شهرداری از شورای […]

 

شهردار سیرجان در سومین نشست خبری با اصحاب رسانه از راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک در سیرجان خبر داد و ابراز داشت: در آینده نزدیک مشکلات ترافیکی شهر به صورت جامع دیده می‌شود. بعضی موضوعات نمود عینی در شهر ندارد. باتوجه به پیشرفت و توسعه‌ی شهر سیرجان، با تلاش مجموعه‌ی شورا و شهرداری از شورای عالی ترافیک استان مصوبه راه‌اندازی مدیریت ترافیک که ضرورت شهر محسوب می‌شود، گرفته شد و درخصوص ایجاد مرکز کنترل ترافیک در سیرجان، حدود ۵۲ دوربین کنترل ترافیکی در نقاط مختلف شهر، کار گذاشته شد.

دکتر کریمی‌پور، تصریح کرد: درخصوص حمل‌و‌نقل و ترافیک و ایمنی شهر، مشاور گرفته شده و معضلات ترافیکی شهر با نظریاتی که پشتوانه مطالعاتی داشته باشد، حل خواهد شد. سال آینده براساس مطالعاتی که مشاور مرکز کنترل ترافیک انجام می‌دهد، تمام تقاطع‌های شهر، هوشمند می‌شود. زمان‌بندی این تقاطع‌ها دستی نیست و براساس حجم ترافیک هوشمندسازی صورت می‌گیرد.

وی توسعه پارکینگ‌ها و بازگشایی معابر از جمله خیابان بدر جنوبی را نیز راهکاری موثر در کنترل ترافیک سطح شهر خواند و گفت: با اجرای این عملیات‌ها، گره ترافیک هسته‌ی مرکزی شهر، خیابان‌های امام(ره)، ۱۷ شهریور، ابن سینا و بلوار دکتر صادقی کاهش ‌می‌یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*