۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 727
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
برگزاری اولین نشست هم اندیشی شهرداران منطقه پنج استان کرمان
به میزبانی شهرداری سیرجان صورت گرفت:

برگزاری اولین نشست هم اندیشی شهرداران منطقه پنج استان کرمان

اهمیت نشست‌های هم‌اندیشی میان شهرداران مناطق، استفاده از خرد جمعی، به اشتراک‌گذاری تجارب کارآمد و در نهایت جایگزینی رویکردهای متحد جهت نیل به منافع مشترک عمومی در مقابل اقدامات جزیره‌ای است

🔹اولین جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات و چالش‌های شهرداری‌های مناطق ۵ استان کرمان(سیرجان، زیدآباد، نجف‌شهر، بلورد، پاریز، هماشهر و خواجوشهر) صبح امروز با حضور نماینده دفتر امور شهری و شوراهای استان کرمان و شهرداران شهرهای یاد شده، به میزبانی شهرداری سیرجان برگزار گردید.

🔹به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان در این نشست که به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم و انجام اقدامات یکسان جهت رفع مشکلات مشابه میان شهرداری‌های مناطق ۵ استان کرمان تشکیل شده بود، برخی از مهم‌ترین چالش‌های مشترک درون و بیرون سازمانی مطرح و اتخاذ راهکارهای موثر در رفع موانع مذکور، مورد بررسی و تبادل نظر حاضران قرار گرفت.

🔹شایان ذکر است اهمیت نشست‌های هم‌اندیشی میان شهرداران مناطق، استفاده از خرد جمعی، به اشتراک‌گذاری تجارب کارآمد و در نهایت جایگزینی رویکردهای متحد جهت نیل به منافع مشترک عمومی در مقابل اقدامات جزیره‌ای است.

🔹همچنین این سلسله نشست‌ها می‌تواند از طریق کاهش بوروکراسی‌های مرسوم اداری، ضمن تاثیرگذاری مثبت و قابل سنجش بر کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده توسط شهرداری‌ها، از اتلاف زمان و هزینه به طرز قابل ملاحظه‌ای جلوگیری نماید.

#سیرجان#شهرداری_سیرجان#کرمان
#دیدبان_خبر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*