۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 1221
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۱۰
بازدید اعضای شورای شهر از روند عملیات عمرانی در بدر‌آباد
با حضور معاون خدمات شهر منطقه ۲ شهرداری

بازدید اعضای شورای شهر از روند عملیات عمرانی در بدر‌آباد

بیش از ۳۰ معبر در این منطقه نياز به ترمیم و یا آسفالت دارد

دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به همراه حمیدرضا رضایی معاون خدمات شهر منطقه ۲ شهرداری با بازدید از منطقه کم‌برخوردار بدرآباد، در جریان روند عملیات عمرانی و آسفالت معابر آنجا قرار گرفتند.
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، حجت کاظمی عضو شورای شهر، گفت: منطقه بدرآباد در بافت قدیمی و مرکز شهر قرار دارد اما هنوز خدمات شایسته‌ای در آنجا انجام نشده و باعث نارضایتی اهالی آن گردیده است. لذا تسریع عملیات عمرانی در این محله در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: بیش از ۳۰ معبر در این منطقه نياز به ترمیم و یا آسفالت دارد اما به دلیل فرسودگی بعضی خانه‌ها و ایجاد معضلاتی در این زمینه، عملیات عمرانی زمانبر می‌شود که‌ بایستی اصلاحاتی صورت بگیرد و در صورت لزوم شورای شهر هم همکاری لازم را خواهد داشت.
اعظم جوانلری دیگر عضو شورای شهر هم گفت: طی بازدیدی از منطقه‌ی بدرآباد همراه با دکتر کریمی‌پور شهردار سیرجان، در جریان وضعیت نامناسب کوچه‌های این محله قرار گرفتیم. همچنین خانواده‌های شهدای ساکن در این محله از خدمات شهری خوبی برخوردار نمی‌باشند. به همراه آقای کاظمی کوچه‌هایی که در اینجا نياز به آسفالت داشت را مشخص کرده تا توسط شهرداری در اولویت قرار گیرد و الان پیمانکار شروع به کار کرده است.
در ادامه، کارگاه یکی از شرکت‌های پیمانکاری خدمات شهر نیز توسط این مسئولان بازدید و روند نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات و تجهیزات این کارگاه در جهت افزایش امکانات حوزه‌ی جمع‌آوری پسماند بررسی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*