۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 615
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
افزایش پنجاه درصدی بودجه فرهنگی در سال جاری شهرداری
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در گفتگو با دیدبان خبر مطرح کرد:

افزایش پنجاه درصدی بودجه فرهنگی در سال جاری شهرداری

🟢افزایش پنجاه درصدی بودجه فرهنگی شهرداری سیرجان در سال جاری 🔹 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان در گفتگو با دیدبان خبر از افزایش پنجاه درصدی بودجه فرهنگی شهرداری سیرجان در سال جاری خبر داد. 🔹 حجت کاظمی در این باره گفت: بخش مهمی از این بودجه در حوزه‌ی نرم افزاری فرهنگی دیده خواهد […]

🟢افزایش پنجاه درصدی بودجه فرهنگی شهرداری سیرجان در سال جاری
🔹 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان در گفتگو با دیدبان خبر از افزایش پنجاه درصدی بودجه فرهنگی شهرداری سیرجان در سال جاری خبر داد.
🔹 حجت کاظمی در این باره گفت: بخش مهمی از این بودجه در حوزه‌ی نرم افزاری فرهنگی دیده خواهد شد و در این خصوص هم در بودجه باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری هم در حوزه‌ی سایر فعالیت های فرهنگی افزایش قابل توجهی خواهیم داشت.

🔹 وی اظهار داشت: عمده‌ی دغدغه‌ی ما در حوزه نرم افزاری و معضل اصلی ما موضوع ارتقاء سطح فرهنگ و رفتار اجتماعی شهروندان است که این امر از طریق رصد محله ای در طرح های پیش رو، خصوصا طرح های مربوط به حوزه‌ی خانواده تقویت خواهد شد.

🔹رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در ادامه افزود :در حوزه‌ی مدیریت شهری با معضلات عدیده‌ی فرهنگی مواجه هستیم و در این رابطه موضوعاتی چون: نظافت و پاکیزگی فضای شهری،ترافیک و نگهداری از امکانات و تجهیزات شهری،سد معبرها و آلودگی های،صوتی و بصری که جلوه‌ی نامناسبی به شهر داده از مهمترین معضلات و چالش های فرهنگی هستند که در مدیریت شهری با آن مواجه هستیم و این موارد جز با همکاری و مشارکت خود مردم میسر نمی شود، هر چند که شهرداری و شورای شهر هم در کنار سایر نهادهای متولی وظیفه‌ی ارتقاء سطح فرهنگی و آموزش مسئولیت های اجتماعی به شهروندان را بر عهده دارد.

🔹عضو شورای شهر سیرجان در خصوص ارزیابی اش از سطح اجرای برنامه های فرهنگی در شهر سیرجان نیز تصریح کرد: واقع بینانه نه تنها شهرداری بلکه سایر نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگ طی سالیان گذشته چندان مطابق انتظار عمل نکرده اند و یکی از دلایل آن شاید عدم ذهنیت صحیح و مناسب از تعریف فرهنگ و هنر بوده تا یک فعالیت تاثیر گذار در این عرصه ارائه شود،البته این مقوله زمان بر و بلند مدت می باشد اما ناگزیر باید زمینه سازی ها و زیرساخت هایش فراهم شود.

🔹کاظمی در ادامه،یکی از بهترین راهکارها برای توزیع عادلانه‌ی خدمات فرهنگی را محله محور نمودن این فعالیت ها برشمرد و اظهار داشت: باید از پتانسیل هایی که در هر محله وجود دارد جهت برنامه ریزی دقیق فرهنگی استفاده شود.

🔹به گفته‌ی کاظمی،این امر به زودی توسط شورای شهر و همکاری باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری و سایر مسئولین فرهنگی‌ و نیز تعیین معین های فرهنگی و ورزشی در محلات بطور جدی تری دنبال خواهد شد.

#سیرجان#شورای_شهر_سیرجان
#دیدبان_خبر#رسانه_سیرجان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*