۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 731
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
سامانه ۱۳۷ فرصت بی‌بدیل خدمتگزاری است
در دیدار صمیمانه امام جمعه و شهردار

سامانه ۱۳۷ فرصت بی‌بدیل خدمتگزاری است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری را نمونه یک خدمت خوب و بارز دانست

ظهر جمعه و پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی؛ امام جمعه سیرجان در نمازخانه شهرداری مرکزی که با حضور شهردار، معاونان، مدیران عامل سازمان‌ها، مدیران واحدها و کارکنان شهرداری برگزار شد، شهردار و امام جمعه سیرجان در دفتر شهردار به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، در این گفت‌وگوی صمیمانه که پیرامون مباحث مختلف شهری انجام پذیرفت، دکتر کریمی‌پور ابتدا گزارشی از عملکرد شهرداری و پیشرفت‌های حاصله ارائه نمود.

در ادامه، امام جمعه سیرجان با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های شهرداری و پرسنل این سازمان، خدمت به مردم و تلاش برای جلب رضایت ایشان را شایسته قدردانی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری را نمونه یک خدمت خوب و بارز دانست و افزود: این سامانه با کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می‌تواند تبدیل به فرصت بی‌بدیل خدمت‌گزاری شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*